Saturday, May 17, 2008

SIAPA LEBIH CONDONG KEPADA YAHUDI DAN AMERIKA?

Melihat kepada pergolakan UMNO dipelbagai peringkat di sana-sini dan kebangkitan Pakatan Rakyat seperti api di dalam sekam, pelbagai "SERANGAN" mula digerakkan. Serangan sesama sendiri di dalam UMNO sudah menjadi kelaziman demi kepentingan kuasa politik sekian lama, manakala serangan kepada parti-parti pembangkang adalah dengan niat untuk MELENYAPKAN terus dari mukabumi Malaysia ini seperti Amerika menyerang Iraq.

Jika melihat sebelum piliharaya yang lalu, terutama di Kelantan, orang-orang UMNO telah menyerang habis-habisan kepada kerajaan pimpinan PAS yang diketuai oleh menantu PM yang tidak menggunakan iman dan akal dalam segala tindak-tanduknya. Mengapa UMNO perlu menyerang sebuah kerajaan yang dipimpin oleh ulamak seperti Perang Salib? Mengapa UMNO amat-amat benci kepada perjuangan kerajaan ISLAM dan undang-undang hudud?

Serangan pihak parti pemerintah BN dan UMNO kepada parti pembangkang seperti sebuah ketumbukan tentera lengkap bersenjata moden (BN) seperti Amerika menentang barisan pejuang yang hanya bersenjatakan parang (pembangkang). Isu Cina ekstremis digunakan kepada parti DAP dan isu Islam ekstremis digunakan kepada parti PAS. Bagi PKR, banyak dikaitkan dengan latar belakangnya kepada Datuk Seri Anwar.

Umum sudah mengetahui bahawa Anwar telah dizalimi, difitnah dan dipenjarakan ala Yahudi akibat perjuangan reformasi beliau, sehingga menjadi inspirasi rakyat yang mahukan keadilan menubuhkan parti politik yang dapat menyatukan perjuangan ke arah pemerintahan yang adil. Apabila Anwar semakin aktif berpolitik selepas dibebaskan dari penjara, timbul rasa ketakutan yang teramat sangat kepada seteru-seteru politik beliau sehingga bermulanya serangan peribadi dengan menggunakan Yahudi dan Amerika sebagai "RENCAH" utama.

Adakah pemerintah BN benar-benar Anti-Yahudi atau Anti-Amerika seperti yang heboh diperkatakan sehingga ke Parlimen oleh mereka kepada Anwar? Bukankah produk-produk Yahudi sebegitu banyak bertapak subur di negara Malaysia sehingga membuka cawangan demi cawangan di setiap pelusuk negara? Jenama-jenama terkenal seperti Mc Donald, TESCO, Nestle, Starbuck, Carrefour dan banyak lagi adalah jenama yang ditunjangi Yahudi, lihat web berikut : http://www.inminds.co.uk/boycott-brands.html.

Mengapa Malaysia terlalu mengikut telunjuk Amerika dalam isu JI yang menyebabkan mereka yang tidak berdosa terpenjara di bawah tahanan ISA tanpa terbukti apa jua kesalahannya di mahkamah? Mengapa Malaysia terlalu mengikut telunjuk Amerika dalam menghalang Iran sebagai negara yang berdaulat, yang pada awalnya diterima oleh kerajaan Malaysia untuk menyertai Pameran dan Persidangan Perkhidmatan Pertahanan Asia (DSA) 2008?

Mengapa Malaysia sebagai pengerusi OIC tidak mengembeling usaha bersungguh-sungguh menyatakan hak dengan tegas terhadap Israel dan Amerika dalam isu kekejaman terhadap umat Islam? Mengapa hiburan-hiburan yang melampau yang jelas bagai ditaja oleh puak-puak yang berjiwa Yahudi berleluasa sebegitu hebat sehingga program-program keagamaan sengaja dipinggirkan atau dikelirukan atau disekat oleh pimpinan UMNO?


No comments: